JOŠ JEDAN VAŽAN ISKORAK U DIGITALIZACIJI USLUGA OPĆINE CENTAR
Elektronsko plaćanje taksi i izdavanje izvoda i za stanovnike drugih općina FBiH
Za nešto više od mjesec dana zaprimljen je veliki broj zahtjeva za ove vrste usluga, a Općina Centar je otišla i korak dalje pa omogućila i stanovnicima drugih općina sa područja cijele Federacije BIH da online podnesu zahtjeve i na kućnu adresu dobiju izvode iz matičnih knjiga (rodni list, državljanstvo, smrtni list, vjenčani list...).
Naime, stanovnici sa područja cijele Federacije BiH mogu elektronski izvršiti plaćanje administrativnih taksi i zatražiti izdavanje izvoda iz matičnih knjiga na kućnu adresu.
Općina Centar dio je Centralnog matičnog registra Federacije BiH, pa samim tim može pristupiti jedinstvenoj elektronskoj bazi podataka iz svih matičnih knjiga koje se vode u FBiH.
Ovo je još jedan važan korak ove lokalne zajednice u procesu digitalne transformacije, modernizacije javne uprave i povećanja efikasnosti pružanja usluga građanima.
Online naplata administrativnih taksi je moderno i praktično rješenje koje omogućava građanima da brzo i jednostavno izvrše plaćanje putem interneta. Ovaj sistem omogućava građanima da koriste različite online platne metode, bez da čekaju u redovima kako bi izvršili plaćanja. Ovakav sistem će dodatno pružiti transparentnost i evidenciju transakcija, što olakšava praćenje i upravljanje finansijskim tokovima.
Izvodi i uvjerenja o činjenicama iz matičnih knjiga izdaju se u skladu sa članom 64. stav 1. Zakona o matičnim knjigama”(Sl. novine FBiH”, br. 37/12 i 80/14) na usmeni ili pisani zahtjev lica na koje se odnose podaci, njegovog punomoćnika ili člana njegove uže (bračni partner, djeca) i šire porodice (roditelji – otac, majka, očuh, maćeha, usvojitelji, unuci, braća, sestre, djedovi i bake), usvojitelja ili staratelja.
Zahtjevi se podnose putem linka https://www.centar.ba/e-uprava/e-maticar
Pogledajte kratko video uputstvo o korištenju usluge: