VAŽAN ISKORAK U DIGITALIZACIJI USLUGA OPĆINE CENTAR

Općina Centar uvela elektronsko plaćanje taksi i izdavanje izvoda iz matičnih knjiga

U cilju omogućavanja bržeg i efikasnijeg pružanja usluga i povećanja zadovoljstva korisnika Općina Centar uvela je elektronsko plaćanje administrativnih taksi i izdavanje izvoda iz matičnih knjiga, čime je postala prva lokalna zajednica koja je uvela ovakav sistem.

S tim u vezi, danas je u Općini Centar potpisan ugovor između Općine Centar, Ministarstva finansija Kantona Sarajevo, UniCredit banke i kompanije Monri Payments d.o.o. 

Načelnik Mandić prezentirao je važan korak ove lokalne zajednice u procesu digitalne transformacije, modernizacije javne uprave i povećanja efikasnosti pružanja usluga građanima.

-Ovo je jedan značajan dan za Općinu Centar i sve njene građanke i građane. Posebnu zahvalnost dugujemo našim partnerima bez kojih sve ovo ne bi bilo moguće. Uvođenje sistema elektronskog plaćanja će građanima općine Centar omogućiti brže i jednostavnije plaćanje administrativnih taksi, izvoda iz matičnih knjiga, kao i poštanskih usluga. Sigurni smo da je ovo projekat koji će naići na pozitivne reakcije, jer konačno će svi oni koji žele elektronskim putem moći pristupiti našoj bazi podataka, zatražiti određene izvode i dobiti ih na kućnu adresu. Ponosni smo što smo prva lokalna zajednica koja je uvela ovakav sistem. Ovo je dokaz da kada se bavimo onim što je interes naših građana možemo lako doći do rješenja, kazao je načelnik Mandić

-Intenzivno smo radili na ovom projektu. Jedan od glavnih ciljeva UniCredit banke je simplifikacija, transformacija i digitalizacija. Mi smo danas to uspjeli sa Općinom Centar i našim partnerima, a sve u cilju da našim građanima olakšamo pristup uslugama. Moramo voditi računa o aspektu društveno-odgovornog poslovanja, a nadam se da smo na ovom primjeru to i pokazali, naglasio je član Uprave za Korporativno bankarstvo Unicredit banke Almir Gredić. 

Ministar finansija Kantona Sarajevo Afan Kalamujić pozvao je i druge lokalne zajednice da slijede pozitivan primjer Općine Centar. 

-Drago mi je da smo mogli biti dio jedne ovako pozitivne priče. Ovo je dokaz da i u Bosni i Hercegovini kada se slože dobar tim i volja možemo lako da prevaziđemo sve tehničke i sistemske prepreke koje otežavaju život naših građana. Jako mi je drago da ova priča polazi iz Općine Centar, iz Kantona Sarajevo, da je dio naše ukupne težnje da digitalizujemo sve naše servise. Siguran sam da će ovo biti urnek i za sve druge općine, te ih pozivam da pođemo ovim putem jer je ovo budućnost, istakao je Kalamujić.

Darja Softić Kadenić naglasila je važnost ovakih projekata u procesu digitalne transformacije javnih servira. 

-Čestitam vam na ovom pionirskom poduhvatu. Za nas je ovo jedan bitan korak i jedna usluga koja sasvim sigurno ima potencijal da mobilizira veliki dio građana. Ovakve stvari imaju enorman značaj u smislu olakšavanja života našim građanima. Drago mi je da Općina Centar i Kanton Sarajevo predvode digitalnu transformaciju u javnom sektoru.  Imamo vrlo intenzivnu saradnju i Općina Centar se pokazuje kao vrlo marljiv i vrijedan partner. Definitnivno je namjera da se ovaj projekat širi na sve lokalne zajednice na području Kantona Sarajevo, zaključila je Softić Kadenić. 

Implementacija ugovora omogućit će građanima općine Centar brže i jednostavnije plaćanje administrativnih taksi, izvoda iz matičnih knjiga, kao i poštanskih usluga. Online naplata administrativnih taksi je moderno i praktično rješenje koje omogućava građanima da brzo i jednostavno izvrše plaćanje putem interneta. Ovaj sistem omogućava građanima da koriste različite online platne metode, bez da čekaju u redovima kako bi izvršili plaćanja. Ovakav sistem će dodatno pružiti transparentnost i evidenciju transakcija, što olakšava praćenje i upravljanje finansijskim tokovima.

Pored online plaćanja administrativnih taksi, građanima će biti omogućeno i online apliciranje za izvode iz matičnih knjiga (rodni list, državljanstvo, smrtni list, vjenčani list...) bez da moraju dolaziti fizički u Općinu. Na ovaj način će im biti omogućeno da traženu dokumentaciju dobiju na svoju kućnu adresu.