Anketirani građani zadovoljni kvalitetom usluga administracije Općine Centar

U skladu sa procedurama međunarodnog ISO standarda kvaliteta 9001:2015 za oblast javne uprave i lokalne samouprave, koji je u Općini Centar uveden još 2003. godine i 14001:2015 sistema zaštite okoliša, izvršeno je redovno godišnje anketiranje građana o stepenu njihovog zadovoljstva uslugama općinske administracije, a koje je imalo za cilj da općinske službe, na osnovu analize odgovora kao i prijedloga, primjedbi i sugestija građana, donesu odluke kojima će poboljšati kvalitet usluga.
Anketirani građani zadovoljni kvalitetom usluga administracije Općine Centar

Anketa kojoj se odazvao 971 građanin izvršena je digitalnim putem u svim službama pojedinačno.

Anketni upitnik je sadržavao pitanja koja su se odnosila na učestalost korištenja usluga u Općini Centar, kvalitet usluga, ljubaznosti službenika, učešće u aktivnostima mjesnih zajednica, način informisanja o radu Općine i o kapitalnim projektima koji su u fazi implementacije. Ispitanici su također imali priliku predložiti oblasti i načine na koje se može unaprijediti rad Općine.

Rezultati ankete pokazuju da su korisnici uglavnom zadovoljni kvalitetom usluga koje pruža Općina Centar Sarajevo. Također, na osnovu rezultata ankete zaključeno je da su korisnici usluga zadovoljni vremenskim periodom u kojem im je pružena usluga ili povratna informacija.

Za sve negativne odgovore iznad deset posto službe će u narednom periodu izraditi smjernice i planove kako bi se poboljšala usluga.

04.03.2025.
JAVNI POZIV OSTAJE OTVOREN TOKOM CIJELE GODINE
Na račune 49 porodilja uplaćene jednokratne novčane pomoći
04.03.2025.
NEDJELJOM U FIS-U
Besplatni termini za stoni tenis
03.03.2025.
IZDVOJEN REKORDAN IZNOS SREDSTAVA ZA STIPENDIJE
Načelnik Mandić potpisao ugovore sa srednjoškolcima
Više vijesti