Od 15. do 26. februara anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U cilju stalnog poboljšanja kvaliteta usluga koje pruža građanima, Općina Centar Sarajevo, u skladu sa normama usvojenih ISO standarda kvaliteta, redovno obavlja anketiranje korisnika njenih usluga.
Od 15. do 26. februara anketiranje korisnika usluga Općine Centar

Na bazi detaljne analize odgovora, sugestija i prijedloga anketiranih, općinske službe će poduzeti mjere kojima će se dalje unapređivati kvaliteta usluga koje pružaju građanima. Anketiranje je dobrovoljno i anonimno.

 

Ovogodišnje anketiranje građana će biti izvršeno od 15. do 26. februara 2021. godine.

 

Novina u odnosnu na prethodni period je da je Općina Centar utvrdila različite metodologije ispitivanja zadovoljstva korisnika posebno za sve službe. Anketiranje korisnika usluga u ovoj godini vrši se na sljedeći način:

- Putem dolaska korisnika usluga u Matični ured, info punkt i prijem podnesaka,

- Izlaskom sekretara mjesnih zajednica na teren i to na području pet mjesnih zajednica koje su nominovane za projekat UNDP-a „Uloga jačanja mjesnih zajednica“ (mjesne zajednice „Marijn dvor“, „Park – Višnjik“,  „Nahorevo“, „Crni vrh“ i „Bardakčije“),

- Putem pošte uz slanje faktura za zakupce poslovnih prostorija,

- Putem mail-a za zdravstvene ustanove,

- Putem web stranice Općine Centar i društvenih mreža (http://www.centar.ba/stranica/anketa)

 

Anketni listić moguće je direktno ispuniti ili odštampati sa općinske web stranice www.centar.ba.


Popunjene anketne listiće građani mogu odložiti u kutije koje su postavljene na punktovima ili ih poslati redovnom poštom.

 

Pozivamo građane da se u što većem broju odazovu ovoj anketi u cilju daljnjeg poboljšanja kvaliteta usluga općinske administracije.