Od 15. do 26. februara anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U cilju stalnog poboljšanja kvaliteta usluga koje pruža građanima, Općina Centar Sarajevo, u skladu sa normama usvojenih ISO standarda kvaliteta, redovno obavlja anketiranje korisnika njenih usluga.
Od 15. do 26. februara anketiranje korisnika usluga Općine Centar

Na bazi detaljne analize odgovora, sugestija i prijedloga anketiranih, općinske službe će poduzeti mjere kojima će se dalje unapređivati kvaliteta usluga koje pružaju građanima. Anketiranje je dobrovoljno i anonimno.

 

Ovogodišnje anketiranje građana će biti izvršeno od 15. do 26. februara 2021. godine.

 

Novina u odnosnu na prethodni period je da je Općina Centar utvrdila različite metodologije ispitivanja zadovoljstva korisnika posebno za sve službe. Anketiranje korisnika usluga u ovoj godini vrši se na sljedeći način:

- Putem dolaska korisnika usluga u Matični ured, info punkt i prijem podnesaka,

- Izlaskom sekretara mjesnih zajednica na teren i to na području pet mjesnih zajednica koje su nominovane za projekat UNDP-a „Uloga jačanja mjesnih zajednica“ (mjesne zajednice „Marijn dvor“, „Park – Višnjik“,  „Nahorevo“, „Crni vrh“ i „Bardakčije“),

- Putem pošte uz slanje faktura za zakupce poslovnih prostorija,

- Putem mail-a za zdravstvene ustanove,

- Putem web stranice Općine Centar i društvenih mreža (http://www.centar.ba/stranica/anketa)

 

Anketni listić moguće je direktno ispuniti ili odštampati sa općinske web stranice www.centar.ba.


Popunjene anketne listiće građani mogu odložiti u kutije koje su postavljene na punktovima ili ih poslati redovnom poštom.

 

Pozivamo građane da se u što većem broju odazovu ovoj anketi u cilju daljnjeg poboljšanja kvaliteta usluga općinske administracije.

11.07.2025.
U BUDŽETU OBEZBIJEĐEN IZNOS OD 50.000 KM
Objavljena preliminarna rang lista kandidata za sportske stipendije
11.07.2025.
OPĆINA CENTAR SUFINANSIRA PROJEKAT SA 63.164 KM
Načelnik Mandić potpisao ugovore za sufinansiranje energetske efikasnosti
Više vijesti