Općina Centar provodi anketiranje korisnika svojih usluga

U skladu sa normama usvojenih ISO standarda kvaliteta u periodu od 4. do 15. februara ove godine u Općini Centar se provodi anketiranje korisnika njenih usluga koja ima za cilj stalno poboljšanje kvaliteta usluga koje pruža građanima ova lokalna zajednica.

Građani mogu dobiti anketne listiće u Matičnom uredu ili na Info pultu Općine Centar, gdje su također postavljene i anketne kutije u koje mogu ubaciti ispunjene upitnike. Ukoliko nekome od građana zatreba pomoć pri popunjavanju ankete angažovani su volonteri Općine Centar.

 

Na bazi detaljne analize odgovora, sugestija i prijedloga anketiranih, općinske službe će poduzeti mjere i donijeti odluke kojima će se dalje unapređivati kvaliteta usluga koje pružaju građanima. Anketiranje je dobrovoljno i anonimno.

 

Također građani mogu dobiti i popuniti anketne listove u prostorijama 18 mjesnih zajednica, te u centrima za zdravo starenje (Maršala Tita 12 i Muhameda Kantardžića 3).

 

Anketni listić moguće je direktno ispuniti ili odštampati sa općinske web stranice www.centar.ba. Pozivamo građane da se u što većem broju odazovu ovoj anketi u cilju daljeg poboljšanja kvaliteta usluga općinske administracije.

11.07.2025.
U BUDŽETU OBEZBIJEĐEN IZNOS OD 50.000 KM
Objavljena preliminarna rang lista kandidata za sportske stipendije
11.07.2025.
OPĆINA CENTAR SUFINANSIRA PROJEKAT SA 63.164 KM
Načelnik Mandić potpisao ugovore za sufinansiranje energetske efikasnosti
Više vijesti