Anketirani građani zadovoljni kvalitetom usluga administracije Općine Centar

Od ukupno distribuiranih 1.550 anketnih listića, anketi se odazvalo 1.233 građana, što je 79,5%. Imajući u vidu da općina Centar ima 55.181 stanovnika, anketom korisnika usluga je obuhvaćeno 2,23 % stanovnika ove lokalne zajednice.
Anketni upitnik je sadržavao deset pitanja koja su se odnosila na učestalost korištenja usluga u Općini Centar, kvalitet usluga, ljubaznosti službenika, učešće u aktivnostima mjesnih zajednica, način informisanja o radu Općine i posebno o kapitalnim projektima koji su u fazi implementacije. Ispitanici su također imali priliku predložiti oblasti i načine na koje se može unaprijediti rad Općine.
Izjašnjavajući se o tome koliko često koriste usluge Općine Centar, najveći broj ispitanika (687 ili 57%) je izjavio da ih koristi povremeno, 18% mjesečno, 10% sedmično, dok je 149 ispitanika (12%) navelo da svakodnevno koriste usluge općinske administracije.
93% anketiranih zadovoljno kvalitetom usluga
Kad je u pitanju zadovoljstvo građana kvalitetom pruženih usluga u Općini Centar, 93% ispitanika misli da je kvalitet usluga koje pruža Općina Centar na zadovoljavajućem nivou (uz ocjene: dobre, veoma dobre i odlične usluge). Pruženim uslugama općinske administracije nije zadovoljno 77 (7%) ispitanika.
Na pitanje da li su zadovoljni vremenskim periodom u kojem im je pružena zahtjevana usluga, velika većina anketiranih je odgovorila pozitivno, a 10% anketiranih negativno.
Ocjenjujući ljubaznost i susretljivost službenika pri rješavanju zahtjeva, većina ispitanika (1.112) je izrazila zadovoljstvo odnosom službenika da budu na usluzi građanima i njihovom spremnošću da pomognu pri rješavanju problema i zahtjeva korisnika usluga, dok je 73 anketiranih dalo negativne odgovore.
Nedovoljno učešće građana u aktivnostima mjesne zajednice
Odgovarajući na pitanje da li sudjeluju u nekoj od aktivnosti koje organizuje njihova mjesna zajednica, većina anketiranih (57%) je izjavila da ne učestvuje u radu i aktivnostima mjesnih zajednica, dok 43% ispitanika učestvuje. Kao razloge zbog kojih ne učestvuju anketirani su naveli manjak slobodnog vremena, ali i da nisu obaviješteni o aktivnostima kao i zato što se u mjesnim zajednicama ne organizuju nikakve aktivnosti.
Polovina anketiranih prati Općinu na društvenim mrežama i portalima
Jedno od anketnih pitanja bilo je da li građani prate aktivnosti Općine Centar na društvenim mrežama ili internet portalima. Nešto više od polovine anketiranih (51%) to čini, pri čemu najveći broj ovih ispitanika prati rad Općine preko Facebook stranice Općine Centar, zatim putem portala Klix.ba, TV SA, Dnevnog avaza i Radija Sarajevo.
Na pitanje o načinu na koji se informiraju o aktivnostima koje se provode u Općini 520 anketiranih je odgovorilo da je to putem medija, 440 od osoba iz okruženja, 420 u mjesnoj zajednici, 400 putem Informativnog biltena, 387 putem putem općinske web stranice.
Kapitalni projekti
Na pitanje da li su upoznati o kapitalnim projektima koje Općina realizira u ovoj godini 66% anketiranih je odgovorilo pozitivno. Kad je riječ o konkretnim projektima, najveći broj ispitanika koji su odgovorili pozitivno upoznat je o projektu rekonstrukcije stadiona na Koševu, zatim izgradnji osnovne škole na Šipu, projektu ''365 sport plus'', rekonstrukciji obdaništa ''Razigrani dani'', izgradnji saobraćajnice u Ulici Nedžada Mušića... Također projekti koji su prepoznati od građana kao kapitalni, a nisu bili u ponuđenim odgovorima su izgradnja podzemne garaže na Ciglanama, kružnog toka na Šipu i hotela na Zlatištu.
Stvarati dodatne uvjete za privredni razvoj i zapošljavanje
Na osnovu odgovora ispitanika o tome na koje bi se oblasti Općina trebala usmjeriti do 2020. godine uočljivo je da građani žele da Općina Centar učini dodatne napore ka kreiranju i stvaranju dodatnih uvjeta za privredni razvoj i zapošljavanje, bolji javni red i mir te sigurnost ljudi i imovine, kao i unapređenje lokalnog javnog prijevoza. Korisnici usluga ukazuju na potrebu riješavanja problema vodosnabdijevanja, problema sa psima lutalicama, a kao jedan od najvećih problema ispitanici su naveli i saobraćaj u mirovanju odnosno problem parkiranja.
Od mjera za dalje unapređenje i poboljšanje kvaliteta usluga koje pruža Općina Centar, anketirani građani su istakli sljedeće oblasti na koje bi se trebalo usmjeriti: zapošljavanje mladih osoba i startup programi za zapošljavanje, poboljšavanje saobraćajne infrastrukture, efikasnije rješavanje zahtjeva građana, poboljšavanje javnog prevoza, unapređenje rada mjesnih zajednica, energetska efikasnost kroz programe utopljavanja zgrada postavljanjem termo fasada.