Građani ocijenili dobrim kvalitet usluga Općine Centar

U skladu sa procedurama međunarodnog ISO standarda kvaliteta 9001:2008 za oblast javne uprave i lokalne samouprave, koji je u Općini Centar uveden još u aprilu 2003. godine, od 23. januara do 3. februara 2017. godine u Općini je izvršeno redovno godišnje anketiranje građana o stepenu njihovog zadovoljstva uslugama općinske administracije, a koje je imalo za cilj da općinske službe, na osnovu analize odgovora kao i prijedloga, primjedbi i sugestija građana, donesu odluke kojima će poboljšati kvalitet usluga.
Građani ocijenili dobrim kvalitet usluga Općine Centar

Od ukupno podijeljenih 1.550 anketnih listića, anketi su se odazvala 1.204 građanina. Anketni upitnik je sadržavao deset pitanja koja su se odnosila na učestalost korištenja usluga u Općini Centar, kvaliteti usluga, ljubaznosti službenika, učešće u aktivnostima mjesnih zajednica, način informisanja o radu Općine i posebno o kapitalnim projektima za ovu godinu. Ispitanici su također u ovoj anketi imali priliku predložiti oblasti i načine na koje se može unaprijediti rad Općine Centar.

 

Izjašnjavajući se o tome koliko često koriste usluge Općine Centar, najveći broj ispitanika (736 ili 61,12%) je izjavio da ih koristi povremeno; 15,28% mjesečno; 11,29 % sedmično, dok je 96 ispitanika (7,97%) navelo da svakodnevno koriste usluge općinske administracije.

 

Kvalitetom usluga zadovoljno 87,86 anketiranih

Kad je u pitanju zadovoljstvo građana kvalitetom pruženih usluga u Općini Centar, 87,86 % ispitanika misli da je kvalitet usluga koje pruža Općina Centar na zadovoljavajućem nivou (uz ocjene: dobre, vrlo dobre i odlične usluge). Pruženim uslugama općinske administracije nije zadovoljno 106 (8,79%) ispitanika.

 

Na pitanje da li su zadovoljni vremenskim periodom u kojem im je pružena zahtjevana usluga, velika većina anketiranih je odgovorila pozitivno, a 10% anketiranih negativno.

 

Ocjenjujući ljubaznost i susretljivost službenika, većina ispitanika (88,35%) je izrazila zadovoljstvo odnosom službenika da budu na usluzi građanima i njihovom spremnošću da pomognu pri rješavanju problema i zahtjeva korisnika usluga, dok je samo 7,96% dalo negativne odgovore.

 

Nedovoljno učešće građana u aktivnostima mjesne zajednice

Odgovarajući na pitanje da li sudjeluju u nekoj od aktivnosti koje organizuje njihova mjesna zajednica, većina anketiranih (65,53%) je izjavila da ne učestvuje u radu i aktivnostima mjesnih zajednica, dok je 32,14% ispitanika odgovorilo negativno navodeći kao razloge manjak slobodnog vremena, ali i da nisu obavješteni o aktivnostima te da se u mjesnim zajednicama ne organizuju nikakve aktivnosti.

 

 

Oko 40% anketiranih prati Općinu na društvenim mrežama i portalima

Jedno od anketnih pitanja bilo je da li građani prate aktivnostiOpćine Centar na društvenim mrežama ili internet portalima. Više od polovine anketiranih (57,64%) to ne čini, dok je 39,95% onih koji prate rad Općine Centar putem društvenih mreža ili portala. Najveći broj ovih ispitanika prati rad Općine preko Facebook stranice Općine Centar, zatim putem portal Klix.ba, TVSA, Dnevnog avaza i Radija Sarajevo.

 

Prema odgovorima anketiranih, njih 500 najviše informacija o radu Općine dobivaju iz Biltena Općine Centar, zatim 439 putem medija, 343 putem općinske web stranice,  334 dobivaju informacije u mjesnoj zajednici, a 323 se informiraju od osoba iz njihovog okruženja.

 

Kapitalni projekti

Na pitanje da li su upoznati o kapitalnim projektima koje Općina nastoji realizirati u 2017. godini 47,67% anketiranih je odgovorilo pozitivno, a 40,61% negativno. Kad je riječ o konkretnim projektima, najveći broj ispitanika koji su odgovorili pozitivno upoznat je o projektu vodosnabdijevanja lokaliteta Nahoreva, zatim o projektima sanacije klizišta na području cijele općine, izgradnji osnovne škole na Šipu, rekonstrukciji i sanaciji ulica, projektu podrške aktivnoj politici zapošljavanja, izgradnji podzemne garaže na Ciglanama, izgradnji kružnog toka na Šipu te izgradnji hotela na Zlatištu.

 

Stvarati dodatne uvjete za privredni razvoj i zapošljavanje

Na osnovu odgovora ispitanika o tome na koje bi se oblasti Općina trebala usmjeriti do 2020. godine uočljivo je da građani žele da Općina Centar učini dodatne napore ka kreiranju i stvaranju dodatnih uvjeta za privredni razvoj i zapošljavanje, bolji javni red i mir te sigurnost ljudi i imovine, unapređenje lokalnog javnog prijevoza. Korisnici usluga najviše ukazuju na potrebu riješavanja problema vodosnabdijevanja, tačnije na stalne redukcije vode te žele efikasno riješenje tog gorućeg problema na cijelom području Kantona Sarajevo. Slijedeća oblast na koju bi se Općina Centar trebala usmjeriti je rješavanje problema pasa lutalica na njenom području, a kao jedan od najvećih problema u središnjoj sarajevskoj općini ispitanici su identifikovali i saobraćaj u mirovanju odnosno problem parkiranja.

 

Od mjera za dalje unapređenje i poboljšanje kvaliteta usluga koje pruža Općina Centar, anketirani građani su istakli sljedeće oblasti na koje bi se trebalo usmjeriti: zapošljavanje mladih osoba i starup programi za zapošljavanje; poboljšavanje saobraćajne infrastrukture; javni prevoz; unapređenje rada mjesnih zajednica; energetska efikasnost kroz programe utopljavanja zgrada; efikasnije rješavanje zahtjeva građana.

27.11.2024.
SARADNJA OPĆINE CENTAR I FONDACIJE ZA RAZVOJ I DEMOKRATIJU
Zasađeno 19 sadnica stabala na Šipu
27.11.2024.
ONLINE PRIJAVA ZA STIPENDIJE
Objavljen konkurs za stipendiranje srednjoškolaca
27.11.2024.
POTPISAN UGOVOR ZA PODRUČJE CENTRA
Redovno zimsko održavanje ulica i pješačkih staza
Više vijesti