Građani izrazili zadovoljstvo kvalitetom usluga u Općini Centar
Na dnevnom redu sastanka bile su sljedeće tačke: analiza izvještaja o anketiranju uposlenika i korisnika usluga, pripreme za predstojeću eksternu provjeru i planiranje edukacija za interne auditore i prelazak na ISO 9001:2015.
-Prema procedurama ISO standarda naša obaveza je da jednom godišnje provedemo anketiranje korisnika usluga i uposlenika u Općini Centar. Osnovni cilj anketiranja građana je provjera općeg nivoa zadovoljstva i stalno poboljšanje kvaliteta usluga koje se korisnicima pružaju. Nakon analiziranih odgovora na anketna pitanja nastojimo upućene sugestije i prijedloge usvojiti i iskoristiti za poboljšanje usluga koje općinska administracija pruža svojim građanima. Kao i ranijih godina, anketa je uspješno provedena i to u periodu od 21. do 30. decembra, istakla je Beba.
Članovima Tima za poboljšanje prezentiran je izvještaj o provedenom anketiranju sa analizom sadržaja anketnih listića koje su popunili građani i općinski uposlenici. Rezultati anketiranja odražavaju zadovoljstvo građana uslugama koje se pružaju u Općini. Građani su kao najveće prednosti Općine Centar kao institucije prepoznali inovativnost, ljudske resurse, rad po ISO standardima te korištenje savremenih informacionih sistema. Kao prioriteti kojima se treba najviše baviti, naši sugrađani su naveli oblasti: sigurnosti, privrede i zapošljavanja, osiguranja zaštite ljudskih prava, socijalne zaštite, zaštite okoliše i izradu regulacionih planova. Kad je u pitanju rad općinskih uposlenika, građani su prvenstveno dali pozitivnu ocjenu za zakonitost, a zatim slijede ljubaznost, profesionalnost, odgovornost i efikasnost.
Na osnovu odgovora anketiranih korisnika također se došlo do podatka da je povećan broj redovnih posjeta na web stranicu Općine Centar: www.centar.ba. Građani su naveli da najviše potrebnih informacija dobivaju putem općinske web stranice i biltena, potvrđujući tako da je povećana efikasnost elektronske uprave u Centru.
Tim za poboljšanje je na ovom sastanku predložio termine za održavanje eksterne provjere u svim općinskim službama, i to 25. ili 26. april ove godine. Naime, riječ je redovnoj godišnjoj eksternoj provjeri funkcionisanja i unapređivanja standarda upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008 (QMS-Quality Management System) i standarda upravljanja okolišem ISO 14001:2004 (sistem okolinskog upravljanja EMS – Environmental Management System). Eksternu provjeru će kao i ranijih godina vršiti ovlaštena certifikacijska kuća SIQ (Slovenski institut za kvalitet i mjeriteljstvo) iz Ljubljane.
Općina Centar je s ciljem poboljšanja kvaliteta pružanja usluga korisnicima, tokom 2003. godine, kao prvi organ uprave u BiH, uvela ISO standard upravljanja kvalitetom 9001:2000 koji je 2012. godine unaprijeđen u standard ISO 9001:2008. U 2007. godini središnja gradska Općina je dobila i certifikat za ekološki standard upravljanja okolišem ISO 14001:2004.
Na osnovu preporuka SIQ-a sa posljednje eksterne provjere održane u prošloj godini, Općina Centar je započela sa aktivnostima prelaska na novi standard kvaliteta 9001:2015. U vezi s tim, u narednom periodu će biti organizovane edukacije članova Tima za poboljšanje, ali i drugih uposlenika koji su zaduženi za provođenje sistema kvaliteta.