Matični ured Općine Centar pružio više od 600 hiljada usluga u protekloj godini
Tako su uposlenici matičnog ureda u protekloj godini izvršili upis 775 novorođenih beba u matične knjige rođenih, a u matične knjige umrlih bilo je 869 upisa. Broj upisa u matične knjige rođenih i umrlih u 2015. godini bio je manji u odnosu na prethodne godine, a razlog za to su izmjene i dopune Zakona o matičnim knjigama Federacije Bosne i Hercegovine. Pomenutim izmjenama i dopunama Zakona matične knjige rođenih vodi općina prema mjestu prebivališta majke djeteta, a matične knjige umrlih vodi općina u kojoj je bilo posljednje prijavljeno prebivalište umrle osobe. Ranije su na snazi bile zakonske odredbe da se činjenica rođenja i smrti upisuje u mjestu gdje se to i desilo. Na području općine Centar upisivala su se sva novorođenčad jer se u ovoj lokalnoj zajednici nalaze dva gradska porodilišta.
Matičarke Općine Centar su u protekloj godini u matičnu knjigu vjenčanih izvršile upis 488 parova. U odnosu na 2014. godinu, kada je obavljeno 360 vjenčanja, ukupni broj vjenčanih je povećan za 128 parova.
Službenice koje rade na ovjerama i legalizaciji potpisa su u 2015. godini izvršile obradu 458.658 dokumenata. U matičnom uredu Općine Centar tokom prošle godine izdato je 163.500 izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja po raznim osnovama što je u poređenju sa ranijim godinama nešto manji broj. Jedan od razloga za smanjenje broja izdatih izvoda je činjenica da građani prilikom podnošenja zahtjeva za izdavanje biometrijskih pasoša i novih ličnih karti više ne treba da prilažu izvode iz matičnih knjiga, nego službenice Opće uprave vrše elektronskim putem provjere podataka za izdavanje pomenutih dokumenata. Tako je u prošloj godini izvršeno 77.845 provjera podataka neophodnih za izdavanje osobnih dokumenata.
Služba za opću upravu nastavlja kontinuirano sa obukama za uposlenike koji obavljaju poslove vođenja matičnih knjiga, kao i za poslove provjera vezanih za izdavanje biometrijskih pasoša i elektronskih ličnih karti. Također, pomenuta služba tokom cijele godine realizuje strateški cilj povećanja zadovoljstva korisnika usluga, gdje jedan od segmenata obuhvata aktivnosti na smanjenju gužvi u šalter sali, posebno u periodu april-septembar.