Općina Centar nagrađuje osnovne škole za postignute rezultate
U skladu sa Pravilnikom o vrednovanju i nagrađivanju osnovnih škola općine Centar, obavljeno je bodovanje rezultata svih 11 škola u protekloj školskoj godini, a ocjenjivalo se učešće učenika u školskim sekcijama i ostvarenim rezultatima na školskim takmičenjima iz 14 oblasti od općinskog do državnog nivoa: fizika, informatika, matematika, geografija, engleski i njemački jezik, kulturno-umjetničko i naučno-tehničko stvaralaštvo, lektira, građansko obrazovanje/demokratija i ljudska prava, prva pomoć i zaštita, upozoravanje na mine, saobraćaj i sportska takmičenja.
Školske 2013/2014. godine najbolje rezultate sa Centra su ostvarili učenici Osnovne škole ''Musa Ćazim Ćatić'' sa osvojenih 646 bodova i pripala im je nagrada u iznosu od 11.443 KM. Drugo mjesto sa 247 bodova i osvojenih 4.375 KM je pripalo školi ''Safvet-beg Bašagić'', a treće OŠ ''Isak Samokovlija'' sa 242,5 bodova i 4.295 KM. Zatim slijede OŠ ''Alija Nametak'' sa 221 bodom (3.914 KM), Osnovna škola ''Nafija Sarajlić'' sa 189,5 bodova (3.356 KM) te OŠ Katoličkog školskog centra sa 177 bodova (3.135 KM), dok je škola ''Mehmed-beg Kapetanović Ljubušak'' sa 157 bodova nagrađena sa 2.781 KM. Osnovnoj školi ''Vladislav Skarić'' je pripalo 2.347 KM za osvojena 132,5 boda, a OŠ ''Silvije Strahimir Kranjčević'' 1.913 KM za 108 bodova. Učenici Osnovne škole ''Hasan Kikić'' su osvojili 77 bodova i nagradu od 1.364 KM, dok je Osnovnoj školi ''Hasan Kaimija'' pripalo 1.071 KM za osvojenih 60,5 bodova.
Posljednjih četrnaest godina otkako Općina Centar nagrađuje osnovne škole, najbolje rezultate su pokazali učenici Osnovne škole ''Musa Ćazim Ćatić'' koji su do sada sedam puta osvojili prvo mjesto. Učenici OŠ ''Alija Nametak'' osvajali su prvu poziciju četiri puta, a učenici škola ''Isak Samokovlija'' i ''Safvet-beg Bašagić'' po jedanput su bili na prvoj poziciji.
Na osnovu ranijih izvještaja o utrošku ovih nagrada Općine Centar vidljivo je da su uprave škola najviše nabavljale sredstva za unapređenje nastavnog procesa i poboljšanje uslova boravka djece i rada nastavnog osoblja u ovim školskim ustanovama.