Aktivnosti Službe za privredu i finansije Općine Centar
Iako se radi u otežanim uvjetima, Služba za finansije je pokrenula svoje redovne aktivnosti obavljanja platnog prometa. Prva veća aktivnost se odnosi na isplatu socijalnih primanja građana u skladu sa kantonalnim propisima (dječiji doplatak, naknade porodiljama i drugo) što će uposlenici finansija uz vanrednu konsolidaciju završiti na vrijeme kako bi korisnici što manje osjetili posljedice zbog vanrednih okolnosti koje su se dogodile u Općini Centar.
Kad je u pitanju odjel za finansije bitno je kazati da su u cijelosti izgorjele knjigovodstvene evidencije sa dokumentacijom iz 2012., 2013., i 2014. godine, dok će se za ostale godine naknadno moći ustanoviti nivo oštećenja. Zbog prekida internet veze i uništene kompjuterske opreme nisu u funkciji računovodstveni trezorski i drugi softverski programi i do daljnjeg se ne može utvrditi sa čime će se startati u finansijskim evidencijama Općine Centar.
Odjel za privredu trenutno radi na prikupljanju podataka iz oblasti samostalnog privređivanja odnosno registracije i izdavanja rješenja o obavljanju samostalnih djelatnosti. Iako se radi u otežanim uslovima, ovih dana su već izdata i prva rješenja. Iz Službe za privredu i finansije mole građane za razumijevanje, a korisnike usluga koji su ranije predali zahtjeve za izdavanje odobrenja za rad iz oblasti samostalnog privređivanja da obnove svoje zahtjeve nakon što se ponovo uspostavi funkcija općinskog protokola.
Kad je riječ o uvjerenjima i potvrdama koje se odnose na oblast poljoprivrede, moguće ih je dobiti u prostorijama Centra za podršku biznisu gdje je sada smještena Služba za upravu za privredu i finansije Općine Centar. Sve dodatne informacije iz nadležnosti te službe mogu se dobiti i putem telefona u Centru za podršku biznisu broj 033/551-530.