Sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta

U Općini Centar je 28. februara 2013. godine održan sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta po ISO standardima 9001:2008 i 14001:2004, koji je vodila pomoćnica načelnika za opću upravu Jasna Beba, rukovodilac Tima.
Sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta

Prema procedurama ISO standarda, a u cilju stalnog poboljšanja kvaliteta usluga koje pruža građanima, u Općini Centar je u periodu od 25. decembra 2012. do 15. januara ove godine provedeno anketiranje građana, a od 25. decembra 2012. do 10. januara 2013. godine i anketiranje uposlenika Općine Centar.

Članovima Tima za poboljšanje je prezentiran izvještaj o provedenom anketiranju sa analizom sadržaja anketnih listića koje su popunili građani i općinski uposlenici. Na ovom sastanku je formirana radna grupa koja će, tokom narednih sedam dana, na osnovu analize izvještaja  predložiti mjere za poboljšanje, s ciljem unapređenja kvaliteta usluga koje općinska administracija pruža građanima.

Odgovarajući na 31 postavljeno pitanje anketirani građani su kao najveće prednosti Općine Centar kao institucije prepoznali inovativnost, ljudske resurse, rad po ISO standardima te korištenje savremenih informacionih sistema. Kao prioriteti kojima se treba najviše baviti, naši sugrađani su naveli oblasti: sigurnosti, privrede i zapošljavanja, socijalne zaštite, zaštite okoliše, izradu regulacionih prostornih planova i izgradnju sportskih objekata. Kad je u pitanju rad općinskih uposlenika, građani su prvenstveno dali pozitivnu ocjenu za zakonitost, a zatim slijede ljubaznost, profesionalnost, odgovornost i efikasnost.

Na osnovu odgovora anketiranih također se došlo do podatka da je povećan broj redovnih posjeta na web stranicu Općine Centar: www.centar.ba. Građani su naveli da najviše potrebnih informacija dobivaju putem općinske web stranice, potvrđujući tako da je povećana efikasnost elektronske uprave u Centru.

Tim za poboljšanje je na ovom sastanku dogovorio termine za održavanje internog audita u svim općinskim službama, koji je planiran za 20. i 21. mart ove godine. Riječ je o 17. internom auditu po normi ISO 9001:2008 odnosno 8. po normi ISO 14001:2004.

Općina Centar je s ciljem poboljšanja kvaliteta pružanja usluga korisnicima, tokom 2003. godine, kao prvi organ uprave u BiH, uvela ISO standard upravljanja kvalitetom 9001:2000 koji je prošle godine unaprijeđen u standard ISO 9001:2008. U 2007. godini Općina Centar je dobila i certifikat za ekološki standard upravljanja okolišem ISO 14001:2004.

28.06.2024.
SARADNJA JU „CENTAR KULTURE I MLADIH“ I AMBASADE JAPANA
Veliko interesovanje za japansku strip kulturu
28.06.2024.
OSNOVNA ŠKOLA „MEHMED-BEG KAPETANOVIĆ LJUBUŠAK“
Zamjena unutrašnje stolarije i opremanje prostora produženog boravka
28.06.2024.
SNAŽNA SARADNJA IZMEĐU OPĆINE CENTAR I SAVEZA „SUMERO“
Za pokretanje DI HUB Sumero Općina Centar izdvojila 10.000 maraka
Više vijesti