Sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta
Članovima Tima za poboljšanje prezentiran je izvještaj o provedenim anketama među građanima i općinskim uposlenicima sa analizom sadržaja anketnih listića. Na sastanku je dogovoreno da članovi Tima, tokom narednih sedam dana, na osnovu analize izvještaja predlože mjere za poboljšanje, s ciljem unapređenja kvaliteta usluga koje općinska administracija pruža građanima.
Osnovni cilj anketiranja građana bio je provjera općeg nivoa zadovoljstva korisnika usluga. Anketom su se nastojale identificirati eksterne prednosti i nedostaci Općine Centar. Korisnici usluga ocjenjivali su uposlenike Općine u smislu zakonitosti, profesionalnosti, odgovornosti, efikasnosti i ljubaznosti, a ukupna ocjena je da su korisnici zadovoljni odnosom uposlenika po navedenim segmentima. Također, anketa je pokazala da su korisnici zadovoljni i ambijentom i prostorom u kojima im se pružaju usluge.
Na osnovu odgovora anketiranih također se došlo do podatka da je povećan broj redovnih posjeta na web stranicu Općine Centar: www.centar.ba. Građani su naveli da najviše potrebnih informacija dobivaju putem općinske web stranice i biltena, potvrđujući tako da je povećana efikasnost elektronske uprave u Centru.
Tim za poboljšanje upoznat je sa terminom održavanja provjere sistema od strane certifikacijske kuće SIQ. Tako je za 11. i 12. maj ove godine planirana obnoviteljska provjera po normi 9001:2008, te redovna za ISO 14001:2004.