Anketiranje korisnika usluga Općine Centar
U Općini Centar održan je 4. decembra 2013. godine sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta po ISO standardima 9001 i 14001, kojeg je vodila Jasna Beba, rukovodilac Tima.
![Anketiranje korisnika usluga Općine Centar](/img/s/900x522/upload/images/article/2013/12/10224/7f2429fbb56c99c8ae93e09c7835897e.jpg)
U skladu sa procedurama ISO standarda, Općina Centar jednom godišnje provodi anketiranje korisnika usluga i uposlenika općinske administracije. Na sastanku Tima je odlučeno da se naredne ankete provedu u periodu od 16. do 30. decembra 2013. godine. Ovom prilikom je usvojena predložena lista anketnih pitanja – koju odobrava općinski načelnik kao Q (Quality) menadžer.
Nakon provedenih anketiranja građana i uposlenika Općine Centar, članovi Tima za poboljšanje će analizirati odgovore na anketna pitanja kako bi se upućene sugestije i prijedlozi usvojili i iskoristili za poboljšanje usluga koje općinska administracija pruža svojim građanima.