Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U Općini Centar održan je 4. decembra 2013. godine sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta po ISO standardima 9001 i 14001, kojeg je vodila Jasna Beba, rukovodilac Tima.
Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U skladu sa procedurama ISO standarda, Općina Centar jednom godišnje provodi anketiranje korisnika usluga i uposlenika općinske administracije. Na sastanku Tima je odlučeno da se naredne ankete provedu u periodu od 16. do 30. decembra 2013. godine. Ovom prilikom je usvojena predložena lista anketnih pitanja – koju odobrava općinski načelnik kao Q (Quality) menadžer.

 

Nakon provedenih anketiranja građana i uposlenika Općine Centar, članovi Tima za poboljšanje će analizirati odgovore na anketna pitanja kako bi se upućene sugestije i prijedlozi usvojili i iskoristili za poboljšanje usluga koje općinska administracija pruža svojim građanima.

22.11.2024.
SARADNJA OPĆINE CENTAR I KJU „PORODIČNO SAVJETOVALIŠTE“
Uručeni pokloni za polaznice „Male škole roditeljstva“
22.11.2024.
NAČELNIK MANDIĆ PRISUSTVOVAO PRIREDBI
U centru za zdravo starenje obilježen Dan državnosti BiH
22.11.2024.
INOVACIJE, ZNANJE I UMREŽAVANJE ZA JAČE PODUZETNIŠTVO
Održan prvi StartUp Meet Sarajevo 2024
Više vijesti