Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U Općini Centar održan je 4. decembra 2013. godine sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta po ISO standardima 9001 i 14001, kojeg je vodila Jasna Beba, rukovodilac Tima.
Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U skladu sa procedurama ISO standarda, Općina Centar jednom godišnje provodi anketiranje korisnika usluga i uposlenika općinske administracije. Na sastanku Tima je odlučeno da se naredne ankete provedu u periodu od 16. do 30. decembra 2013. godine. Ovom prilikom je usvojena predložena lista anketnih pitanja – koju odobrava općinski načelnik kao Q (Quality) menadžer.

 

Nakon provedenih anketiranja građana i uposlenika Općine Centar, članovi Tima za poboljšanje će analizirati odgovore na anketna pitanja kako bi se upućene sugestije i prijedlozi usvojili i iskoristili za poboljšanje usluga koje općinska administracija pruža svojim građanima.

31.10.2025.
OBILJEŽENA ČETVRTA GODIŠNJICA RADA OŠ „ŠIP“
Načelnik Mandić prisustvovao obilježavanju Dana škole
31.10.2025.
OBILJEŽAVANJE SLAVNE RATNE HISTORIJE
Godišnjica presudne bitke za odbranu Debelog brda
Više vijesti