Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U Općini Centar održan je 4. decembra 2013. godine sastanak Tima za poboljšanje kvaliteta po ISO standardima 9001 i 14001, kojeg je vodila Jasna Beba, rukovodilac Tima.
Anketiranje korisnika usluga Općine Centar

U skladu sa procedurama ISO standarda, Općina Centar jednom godišnje provodi anketiranje korisnika usluga i uposlenika općinske administracije. Na sastanku Tima je odlučeno da se naredne ankete provedu u periodu od 16. do 30. decembra 2013. godine. Ovom prilikom je usvojena predložena lista anketnih pitanja – koju odobrava općinski načelnik kao Q (Quality) menadžer.

 

Nakon provedenih anketiranja građana i uposlenika Općine Centar, članovi Tima za poboljšanje će analizirati odgovore na anketna pitanja kako bi se upućene sugestije i prijedlozi usvojili i iskoristili za poboljšanje usluga koje općinska administracija pruža svojim građanima.

01.07.2024.
DRUŠTVENI CENTAR OPĆINE CENTAR SARAJEVO
Održane besplatne edukacije za trudnice i mlade roditelje
01.07.2024.
POZIV ZA KONFERENCIJU ZA MEDIJE
Predstavljanje rezultata projekta „I ja mogu drugačije“
01.07.2024.
KONTINUIRANA BRIGA O USTANOVAMA SOCIJALNE ZAŠTITE
Finansijska podrška JU „Terapijska zajednica Kampus“ Kantona Sarajevo
Više vijesti