Ured za internu reviziju

Ured za internu reviziju, kao posebna, nezavisna služba u organu vrši sljedeće poslove:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona i drugih propisa i sprovodi utvrđenu politiku u oblasti za koju je osnovan; 
  • obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola;
  • vrši procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave, ispunjavanja zadataka i postizanja definisanih ciljeva Općine, ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa,
  • usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama, čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti, integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja; 
  • izrađuje strateške i godišnje planove interne revizije; 
  • vrši planiranje pojedinačnih revizija;
  • vrši provođenje interne revizije u službama Općine Centar i ustanovama čiji je osnivač Općina Centar Sarajevo;
  • izrađuje izvještaje o obavljenim internim revizijama sa preporukama, te godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije; 
  • prati realizaciju datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji; 
  • sarađuje sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH;
  • Sprovodi isključivo ovlaštenje načelnika da inicira posebne zadatke konsultantske prirode koji se odnose na internu reviziju, a koji nisu obuhvaćeni godišnjim planom interne revizije;
  • obavlja ostale poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH